Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
  • Obsługa i rozwijanie relacji z klientami włoskojęzycznymi.
  • Monitorowanie satysfakcji i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Analiza opinii klientów i przekazywanie sugestii zespołom wewnętrznym.
  • Współpraca z działami sprzedaży i technicznym.
Wymagania:
  • Język włoski na poziomie C1.
  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta lub Customer Success.
  • Znajomość CRM (np. Salesforce, Zendesk) i narzędzi analitycznych.
  • Umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i proponowania rozwiązań.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie.
  • Elastyczny model pracy hybrydowej.
  • Przyjazną kulturę pracy i wydarzenia integracyjne.
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w FIVOCS Sp. z .o.o.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres job@fivocs.com

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta Backoffice z j. niemieckim i angielskim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Obsługa zapytań klientów drogą elektroniczną, głównie e-mail Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, w tym zwrotów i zgłoszeń dotyczących RODO Efektywne korzystanie z systemów wewnętrznych i narzędzi Zapewnienie profesjonalnej, empatycznej...

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania Zarządzanie limitami karty oraz...

Customer Support Specialist with German

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....