- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair.
- Wsparcie użytkowników poprzez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
- Udzielanie ogólnych informacji oraz pomocy przy problemach podróżnych takich jak zagubione bagaże, rezerwacja biletów, zmiana rezerwacji lotów.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie reklamacjami i innymi występującymi kwestiami.
- Znajomość języka włoskiego na poziomie co najmniej C1 oraz angielskiego B2.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Katowicach.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia: połowa kwietnia.
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia zawodowego; zapewniamy pełne przeszkolenie.
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35.71 PLN/godz.).
- Elastyczne godziny pracy (między 9:00 a 20:00) z możliwością wyboru ilości godzin pracy.
- Nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic.
- Zdarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Płatne szkolenie, doradztwo, mentoring i system promocji wewnętrznej z możliwościami awansu na stanowiska kierownicze.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....
Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie aktualnej wiedzy o ofercie firmy. Zapewnianie pozytywnych,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o...
Travel Advisor with Russian Expertise
Concentrix /
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...