- Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu.
- Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu.
- Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila.
- Biegłość w języku włoskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Katowicach.
- Umiejętność pracy z klientem oraz dobra organizacja pracy.
- Umowę zlecenie z wynagrodzeniem 35,71 PLN brutto/h.
- Płatne szkolenie wstępne oraz stałe wsparcie lidera zespołu.
- Elastyczny grafik pracy (pn.-pt. 9:00-20:00, sob. 9:00-19:00, ndz. 10:00-19:00).
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Komfortowe warunki pracy w centrum Katowic oraz dostęp do parkingu.
Podobne oferty pracy
Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Customer Service Representative with Azeri
Concentrix /
We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your typical day: As a...