- Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
- Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
- Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
- Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
- Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa połączeń telefonicznych z klientami, rozwiązywanie sporów lub zapytań zarówno ustnie, jak i pisemnie, Komunikacja i współpraca z zespołami wewnętrznymi: obsługa klienta, produkcja, magazyn, planowanie transportu, Wsparcie w zadaniach związanych...
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Be the first point of contact for premium customers needing help with travel – via phone or chat. Guide them through booking flights, using online services, choosing payment methods, or enjoying loyalty perks. Step in and solve problems when travel plans go off...
Customer Advisor with Danish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...
Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...