Ogłoszenie numer: 10020034, z dnia 2025-07-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań
- Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego (min. C1)
- Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
- Motywacja, entuzjazm i chęć do nauki
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i skrupulatność
Oferujemy
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie (do wyboru)
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
- Kartę Multisport oraz program wellbeingowy
- Dofinansowanie do okularów i urlopów
- Program poleceń pracowniczych oraz bony okazjonalne
- Możliwość rozwoju i szkoleń w międzynarodowym środowisku
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Klient portalu Praca.pl /
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów w języku niemieckim i angielskim (telefoniczna oraz mailowa) Odbieranie połączeń i realizacja celów jakościowych Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów obsługi Efektywna organizacja codziennych obowiązków Dbanie o wysoką...