- Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
- Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
- Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
- Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Znajomość obsługi systemów CRM.
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
- Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
- Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
- Globalne środowisko pracy.
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Concentrix /
Zapewnianie wsparcia na najwyższym poziomie dla kluczowych klientów, gwarantując komfortową obsługę. Pomoc w wyborze połączeń lotniczych, produktów oraz metod płatności. Precyzyjne zarządzanie informacjami o biletach lotniczych. Analiza potrzeb klientów...
Doradca klienta ze znajomością języka szwedzkiego
Concentrix /
Zapewnienie wsparcia klientom premium, gwarantując ich zadowolenie z podróży. Asystowanie w wyborze lotów, produktów i metod płatności. Precyzyjne zarządzanie rezerwacjami biletów lotniczych. Rozumienie potrzeb klientów i rozwiązywanie ich problemów z...
Specjalista wsparcia klienta z językiem norweskim
Klient portalu Praca.pl /
Oferowanie wsparcia dla użytkowników rozrywki poprzez telefon, e-mail czy chat. Udzielanie asysty technicznej miłośnikom strumieniowania treści. Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią. Wsparcie pierwszej linii dla klientów B2B i B2C. Współpraca w...