Ogłoszenie numer: 9979801, z dnia 2025-06-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
- Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
- Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
- Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań
Wymagania
- Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane
- Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy
Oferujemy
- Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
- Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
- Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
- Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover
- Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
- Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...