Ogłoszenie numer: 9979801, z dnia 2025-06-24

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Codzienna obsługa klientów przez telefon i e-mail zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wyznaczonych celów jakościowych i efektywnościowych
  • Dbanie o zgodność działań z wewnętrznymi procedurami firmy
  • Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań

Wymagania

  • Biegła znajomość języka słoweńskiego i dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – wymagane
  • Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa komputera
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienie do pracy

Oferujemy

  • Wybór formy zatrudnienia – umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę
  • Praca całkowicie zdalna z terytorium Polski
  • Godziny pracy w dni robocze – brak zmian weekendowych
  • Dofinansowanie do wakacji i okularów, program poleceń pracowniczych, vouchery okazjonalne
  • Prywatna opieka zdrowotna Medicover
  • Karta Multisport i program zdrowego stylu życia Everbetter
  • Szkolenia i możliwość współpracy międzynarodowej w ramach struktur firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wałbrzych

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...