Ogłoszenie numer: 9516595, z dnia 2025-03-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.

Wymagania

  • Język słoweński na poziomie bardzo dobrym oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta obowiązkowe, wiedza z zakresu medycyny będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
  • Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
Dodatkowe zalety kandydata:
  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
  • Zdolność do rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
  • Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

Concentrix / lubelskie, Lublin

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów). Obsługa MS Office i Windows....

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / podkarpackie, Jasło

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi. Wykształcenie wyższe (lub w trakcie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przestrzeganie procedur firmy oraz utrzymanie wysokich standardów jakości obsługi Biegła...

Specjalista ds. obsługi klienta 

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące) Informowanie o postępie realizacji umów Utrzymywanie wysokich standardów obsługi Budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami Chęć nauki i pełne zaangażowanie (doświadczenie...