- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Zajęcia językowe.
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach.
- Imprezy integracyjne i tematyczne.
- Praca z nowoczesnego biura w centrum Katowic.
Podobne oferty pracy
Specjalista Relacji i Obsługi Klienta
Auchan Polska Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Obsługa spraw i zapytań klientów, Obsługa spraw finansowo księgowych, Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta i terminową realizację zadań, Raportowanie i kontrola procesów reklamacyjnych, zapewniając optymalne zakończenie obsługi...
Specjalista ds. wsparcia klienta Back Office
Klient portalu Praca.pl /
Wspieranie klientów przez e-mail w języku polskim, odpowiadanie na pytania, analiza zgłoszeń przy użyciu narzędzi i baz danych. Zarządzanie zwrotami pieniędzy, dbałość o poufność danych (RODO). Profesjonalna i efektywna komunikacja, rejestrowanie...
Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...