- Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących.
- Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media.
- Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych.
- Rozwiązywanie problemów technicznych.
- Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku marki.
- Biegła znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego w mowie i w piśmie (min. C1).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Zajęcia językowe
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej na ciekawych projektach
- Imprezy integracyjne i tematyczne
- Pracę z nowoczesnego biura w centrum Katowic
Podobne oferty pracy
Polish-English Travel Customer Service Support Specialist
TTEC /
What You’ll be Doing Do you have a passion for helping others and giving them peace of mind? In this role, you’ll work to resolve the customer’s issues before escalating to the next level. Whether it’s getting answers for customers quickly, consulting on...
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Concentrix /
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz...
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
Concentrix /
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich danych przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy wewnętrznej...
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...