- Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz pytań dotyczących konta i subskrypcji
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako pierwsza linia kontaktu
- Profesjonalne podejście do zgłoszeń i reklamacji – z empatią i skutecznością
- Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
- Dobre umiejętności techniczne i administracyjne
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej i pozytywne nastawienie
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platformy benefitowej MyBenefit
- Kursy językowe, szkolenia i ścieżki rozwoju zawodowego
- Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi premiami
- Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
- Pracę w trybie zmianowym: pon.–pt. 8:00–20:00, sob.–nd. 10:00–18:00 (rotacyjnie)
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim
Concentrix /
Wsparcie użytkowników platformy streamingowej przez telefon, e-mail i czat. Zapewnianie wsparcia technicznego i administracyjnego. Szybkie rozwiązywanie problemów dotyczących umów i rozliczeń. Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią. Pierwszoliniowa pomoc...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Interakcje z klientami przez telefon i internet. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Duńskim
Concentrix /
Wspieraj użytkowników rozmawiających po duńsku poprzez telefon, email lub chat, dostarczając pomoc niezbędną dla doskonałego doświadczenia. Zapewnij asystę techniczną dla miłośników streamingu, aby zawsze mogli oglądać bez przeszkód. Rozwiązuj...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
Opis stanowiska Telefoniczna obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie...