- Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe,
- Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji,
- Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
- Niemiecki na poziomie C1, angielski B1/B2,
- Umiejętność obsługi komputera i dbałość o szczegóły,
- Zdolności komunikacyjne i rozwiązywania problemów,
- Doświadczenie w obsłudze klienta jako atut.
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
- Szkolenia, mentoring i program rozwoju,
- Pakiet benefitów: LuxMed, MyBenefit, MultiSport, dni pizzy,
- Możliwość pracy zdalnej lub w nowoczesnym biurze w Szczecinie.
Podobne oferty pracy
Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...