Ogłoszenie numer: 10269683, z dnia 2025-09-15
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych.
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację wyznaczonych wskaźników jakości.
- Zrozumienie potrzeb klienta i aktywne poszukiwanie najlepszego rozwiązania jego problemu.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1).
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (A2–B1).
- Kultura osobista i umiejętność budowania pozytywnej relacji z klientem.
- Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Motywacja do rozwoju i nauki.
- Dostęp do internetu kablowego w domu.
Oferujemy
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy.
- Zatrudnienie w międzynarodowym projekcie finansowym.
- Możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce.
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą.
- Programy rozwojowe, dostęp do platform szkoleniowych i realne możliwości awansu.
- Sprzęt do pracy zapewniony przez Foundever.
- Dodatkowe benefity rodzinne (np. świąteczne prezenty dla dzieci pracowników).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Konsultant / Konsultantka ds. Rejestracji Telefonicznej
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. /
Kluczowe zadania: rezerwacja i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, wprowadzanie i aktualizowanie informacji o Pacjentach w systemie, profesjonalna obsługa Pacjenta: zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi, oferując wsparcie na każdym...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Concentrix /
Profesjonalna obsługa: Będziesz odpowiadać na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, zawsze z uśmiechem i zaangażowaniem. Wsparcie i doradztwo: Wykorzystasz swoją wiedzę, aby pomagać klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Bieżąca obsługa zapytań partnerów biznesowych i klientów z całego świata. Pomoc w modyfikacji rezerwacji, sprawdzaniu cen i dostępności oraz korzystaniu z narzędzi extranetowych. Udzielanie pełnych i poprawnych informacji zgodnie z obowiązującymi...