Ogłoszenie numer: 10269683, z dnia 2025-09-15

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych.
  • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację wyznaczonych wskaźników jakości.
  • Zrozumienie potrzeb klienta i aktywne poszukiwanie najlepszego rozwiązania jego problemu.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1).
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (A2–B1).
  • Kultura osobista i umiejętność budowania pozytywnej relacji z klientem.
  • Dobra obsługa komputera i pakietu MS Office.
  • Motywacja do rozwoju i nauki.
  • Dostęp do internetu kablowego w domu.

Oferujemy

  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy.
  • Zatrudnienie w międzynarodowym projekcie finansowym.
  • Możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce.
  • Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do okularów, wczasy pod gruszą.
  • Programy rozwojowe, dostęp do platform szkoleniowych i realne możliwości awansu.
  • Sprzęt do pracy zapewniony przez Foundever.
  • Dodatkowe benefity rodzinne (np. świąteczne prezenty dla dzieci pracowników).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Konsultant / Konsultantka ds. Rejestracji Telefonicznej

Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. / mazowieckie, Radom, ul. Jacka Malczewskiego 24

Kluczowe zadania: rezerwacja i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, wprowadzanie i aktualizowanie informacji o Pacjentach w systemie, profesjonalna obsługa Pacjenta: zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi, oferując wsparcie na każdym...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Concentrix / śląskie, Katowice

Profesjonalna obsługa: Będziesz odpowiadać na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, zawsze z uśmiechem i zaangażowaniem. Wsparcie i doradztwo: Wykorzystasz swoją wiedzę, aby pomagać klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Kraków

Bieżąca obsługa zapytań partnerów biznesowych i klientów z całego świata. Pomoc w modyfikacji rezerwacji, sprawdzaniu cen i dostępności oraz korzystaniu z narzędzi extranetowych. Udzielanie pełnych i poprawnych informacji zgodnie z obowiązującymi...

2025-09-13