Ogłoszenie numer: 10197023, z dnia 2025-09-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Oferujemy Welcome Bonus w wysokości 4000 zł brutto.
- Pakiet relokacyjny dla osób przenoszących się do Szczecina.
- Wsparcie klienta głównie drogą mailową w języku niemieckim oraz minimalne wsparcie telefoniczne.
- Obsługa zwrotów, zamówień i reklamacji zgodnie z polityką firmy.
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność rozwiązywania problemów klienta.
- Empatia i cierpliwość w kontakcie z klientami.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i umiejętność swobodnego pisania.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025.
Oferujemy
- Atrakcyjny Welcome Bonus w wysokości 4000 zł brutto na start.
- Pakiet relokacyjny, aby ułatwić start w Szczecinie.
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do Uniwersytetu CNX z nieograniczoną bazą szkoleń online.
- Jasno określona ścieżka kariery z możliwościami awansu i program poleceń z premiami do 4000 zł brutto.
- Przyjazna i wspierająca kultura pracy, sprzyjająca różnorodności oraz regularne wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty pracy
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...