- Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
- Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Przyjazne podejście do klientów
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
- Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
- Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Podobne oferty pracy
Travel Advisor with Russian Expertise
Concentrix /
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional...
Konsultant ds. wsparcia klienta z niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta: odpowiedzialność za wsparcie klienta przed i po sprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych: utylizacja umiejętności rozwiązywania problemów do efektywnego zarządzania kwestiami technicznymi. Doradztwo produktowe: pomoc klientom w...
Customer Supporter with English
Concentrix /
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta (niemiecki)
Klient portalu Praca.pl /
Codzienne wsparcie klientów przez różne kanały komunikacji. Koordynacja spraw gwarancyjnych i napraw. Zapewnienie wsparcia technicznego na każdym etapie obsługi. Dbanie o zadowolenie klientów. Biegłość w języku niemieckim, komunikatywność w języku...