Ogłoszenie numer: 9533695, z dnia 2025-03-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: śląskie

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail,
  • Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje routerów,
  • Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
  • Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
  • Promowanie i sprzedaż dodatkowych produktów po rozwiązaniu problemów.

Wymagania

  • Skupienie na jakości obsługi i doświadczeniu klienta,
  • Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1),
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Wiedza techniczna i administracyjna,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub polskiego (min. poziom B2).

Oferujemy

  • Równe szanse dla wszystkich,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Inwestycje w rozwój przez coaching i mentoring,
  • Eventy integracyjne,
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Technical Supporter with French - Networking

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Technical Supporter with Dutch - Networking

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support:...

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / śląskie, Katowice

Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych:...

Customer Technical Support Specialist with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth...