Ogłoszenie numer: 9394966, z dnia 2024-12-27
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa klientów telefonii komórkowej - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego B2
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat lub umowę zlecenie
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6800 zł brutto + bonus
- Praca w systemie zmianowym (7:00 – 20:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca zdalna lub w komfortowym biurze w Katowicach
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta...
Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke
Concentrix /
Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...