Ogłoszenie numer: 9933673, z dnia 2025-06-02
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
- Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
- Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
Wymagania
- Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
- Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
- Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
- Motywacja, entuzjazm.
- Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
- Samodzielność.
- Rozwiązywanie problemów.
- Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.
Oferujemy
- Rodzaj umowy do wyboru.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
- Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
- Biuro w Gdańsku.
- Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
- Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Customer service specialist in the automotive industry with Danish
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...