Ogłoszenie numer: 9933673, z dnia 2025-06-02

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
  • Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
  • Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.

Wymagania

  • Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
  • Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
  • Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
  • Motywacja, entuzjazm.
  • Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
  • Samodzielność.
  • Rozwiązywanie problemów.
  • Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.

Oferujemy

  • Rodzaj umowy do wyboru.
  • Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
  • Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
  • Biuro w Gdańsku.
  • Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
  • Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Concentrix / pomorskie,

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Concentrix / wielkopolskie,

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

Concentrix / mazowieckie,

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...