Ogłoszenie numer: 10270364, z dnia 2025-09-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów na wysokim poziomie.
- Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.
- Aktywne wsparcie i zrozumienie potrzeb klientów, aby skutecznie rozwiązywać ich problemy.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
- Dobra obsługa MS Office i sprawne korzystanie z komputera.
- Motywacja i chęć do rozwoju zawodowego.
Oferujemy
- Szansę na rozwój – 92% kadry managerskiej zaczynało jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta.
- Atrakcyjny pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna.
- Nowoczesne biuro w centrum Gdańska i świetną atmosferę w zespole.
- Bonusy: 150 € na produkty Airbnb po roku pracy, do 3000 PLN premii za obecność, 5500 PLN na relokację, do 5% premii za wyniki.
- Dodatkowe świadczenia: dofinansowanie do wypoczynku, dopłaty do zakupu okularów, paczki świąteczne dla dzieci.
- Programy promujące zdrowy tryb życia oraz dostęp do bogatych platform szkoleniowych.
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację wyznaczonych wskaźników jakości. Zrozumienie potrzeb klienta i aktywne...
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Konsultant / Konsultantka ds. Rejestracji Telefonicznej
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. /
Kluczowe zadania: rezerwacja i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, wprowadzanie i aktualizowanie informacji o Pacjentach w systemie, profesjonalna obsługa Pacjenta: zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi, oferując wsparcie na każdym...