Ogłoszenie numer: 10270364, z dnia 2025-09-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów na wysokim poziomie.
  • Realizacja wyznaczonych wskaźników satysfakcji klienta.
  • Aktywne wsparcie i zrozumienie potrzeb klientów, aby skutecznie rozwiązywać ich problemy.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wysoka kultura osobista i umiejętności komunikacyjne.
  • Dobra obsługa MS Office i sprawne korzystanie z komputera.
  • Motywacja i chęć do rozwoju zawodowego.

Oferujemy

  • Szansę na rozwój – 92% kadry managerskiej zaczynało jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta.
  • Atrakcyjny pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna.
  • Nowoczesne biuro w centrum Gdańska i świetną atmosferę w zespole.
  • Bonusy: 150 € na produkty Airbnb po roku pracy, do 3000 PLN premii za obecność, 5500 PLN na relokację, do 5% premii za wyniki.
  • Dodatkowe świadczenia: dofinansowanie do wypoczynku, dopłaty do zakupu okularów, paczki świąteczne dla dzieci.
  • Programy promujące zdrowy tryb życia oraz dostęp do bogatych platform szkoleniowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację wyznaczonych wskaźników jakości. Zrozumienie potrzeb klienta i aktywne...

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

Konsultant / Konsultantka ds. Rejestracji Telefonicznej

Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. / mazowieckie, Radom, ul. Jacka Malczewskiego 24

Kluczowe zadania: rezerwacja i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, wprowadzanie i aktualizowanie informacji o Pacjentach w systemie, profesjonalna obsługa Pacjenta: zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi, oferując wsparcie na każdym...