Ogłoszenie numer: 10224359, z dnia 2025-09-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
  • Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
  • Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
  • Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
  • Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
  • Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
  • Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
  • Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
  • Precyzja i dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
  • Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
  • Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych oraz sporadyczny kontakt telefoniczny. Obsługa zamówień, zwrotów i reklamacji zgodnie z przyjętymi procedurami. Udzielanie odpowiedzi na zapytania i rozwiązywanie problemów klientów. Bardzo dobra znajomość...

Customer Support Specialist with German

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...

Customer Advisor with Swedish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....

2025-09-14