Ogłoszenie numer: 10212533, z dnia 2025-09-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
- Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
- Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
Wymagania
- Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
- Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
- Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
- Motywacja, entuzjazm.
- Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
- Samodzielność.
- Rozwiązywanie problemów.
- Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.
Oferujemy
- Rodzaj umowy do wyboru.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
- Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
- Biuro w Gdańsku.
- Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
- Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...