Ogłoszenie numer: 10129982, z dnia 2025-08-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
- Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
- Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
- Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
- Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
- Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
- Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
- Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
- Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
- Precyzja i dbałość o szczegóły,
- Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
- Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
- Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
- Przyjazną atmosferę,
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
- Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Podobne oferty pracy
Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim
Concentrix /
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Concentrix /
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....
Specialista zákaznického servisu s češtinou
Concentrix /
Hlavní úkoly Zákaznický servis (pre/after sales) pro příchozí hovory Zpracování dotazů prostřednictvím telefonu, kontaktního formuláře, e-mailu, chatu a Facebooku Zpracování reklamací v rámci záruky Řešení technických problémů Porovnání...
Doradca klienta z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Pierwszo-liniowa pomoc i doradztwo dla klientów, Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon czy e-mail, Odpowiadanie na pytania dotyczące zbierania i wykorzystywania punktów, Wprowadzanie danych klienta do systemu, Asystowanie w logowaniu do konta,...