Ogłoszenie numer: 10119629, z dnia 2025-08-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail.
- Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów.
- Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
- Wydajne i terminowe wykonywanie zadań.
- Dążenie do osiągnięcia celów jakościowych i zadowolenia klientów.
Wymagania
- Język: niemiecki (C1), angielski (A2).
- Doświadczenie w sprzedaży mile widziane.
- Biegłość w MS Office, umiejętności komputerowe.
- Motywacja, entuzjazm.
- Umiejętność ustalania priorytetów i planowania.
- Samodzielność.
- Rozwiązywanie problemów.
- Dokładność, umiejętności sprzedażowe, interpersonalne.
Oferujemy
- Rodzaj umowy do wyboru.
- Wynagrodzenie podstawowe plus premie.
- Elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa.
- Biuro w Gdańsku.
- Dofinansowanie do okularów, wakacji, vouchery okolicznościowe.
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport.
- Program zdrowotny, szkolenia, rozwój międzynarodowy.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
Concentrix /
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu klientom w tematach beauty? Idealnie dobrany podkład to challenge,...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
SP EUROPE Sp. z o.о. /
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...