Ogłoszenie numer: 10037983, z dnia 2025-07-18
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
- Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
- Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
- Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
- Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
- Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
- Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
- Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
- Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
- Precyzja i dbałość o szczegóły,
- Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
- Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
- Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
- Przyjazną atmosferę,
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
- Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...
Specjalista ds. obsługi klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k. /
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po...