Ogłoszenie numer: 10037983, z dnia 2025-07-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
  • Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
  • Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
  • Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
  • Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
  • Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
  • Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
  • Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
  • Precyzja i dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
  • Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
  • Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wrocław

Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...

Specjalista ds. obsługi klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków

Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...

Specjalista ds. obsługi klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: obsługa klientów (osobiście i telefonicznie), praca na recepcji, prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur. Wymagania: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k. / łódzkie, Skierniewice

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po...