Ogłoszenie numer: 10031864, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
  • Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów
  • Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz podstawowy angielski (A2)
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja i chęć rozwoju zawodowego

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne pakiety socjalne, w tym karta Multisport i prywatna opieka medyczna
  • Praca w nowoczesnym biurze w Gdańsku lub zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce
  • Przyjazna atmosfera w zgranym zespole oraz liczne benefity, np. dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci, programy promujące zdrowy styl życia
  • Dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych dla dalszego rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Customer Service Specialist with German and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...