Tworzymy innowacyjne rozwiązania informatyczne do sprzedaży materiałów budowlanych przez Internet. Nasze systemy od lat znajdują zastosowanie przy sprzedaży produktów wielu znanych marek budowlanych.
Sprawdź IT-y! https://youtu.be/wPCsblIJCVI #TSCfamily
W TSC zamieniamy najbardziej nietypowe procesy biznesowe w funkcjonalne i sprawdzone rozwiązania IT. Jako producent oprogramowania bierzemy czynny udział w transformacji cyfrowej branży budowlanej na rynkach europejskich.
Marzysz o pracy pełnej wyzwań w prestiżowym miejscu z ludźmi, którzy myślą podobnie i dbają o ciągły rozwój? Zmień swoje otoczenie i dołącz do TSC!
- obsługa klienta
- sporządzanie kompleksowych ofert przy pomocy naszych dedykowanych programów na produkty
- aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów z rynku niemieckiego w zakresie sprzedaży
- doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków sprzedaży
- realizacja sprzedaży i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- analiza rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży
- utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- współpraca z działami produkcyjnym, logistycznym oraz finansowym w celu zapewnienia właściwej realizacji zamówień Klientów
- aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych, w tym także w zakresie języka niemieckiego
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego (poziom B2)
- praca stacjonarna w biurze Jasło lub Krośnie (woj. Podkarpackie)
- wykształcenie kierunkowe lub językowe
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- samodzielność
- posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego typu Excel/Google Sheets
- chęć samokształcenia i zdobywania wiedzy
- wysoka kultura osobista
- rzetelność i chęć współpracy
- umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- mile widziane doświadczenie w zakresie sporządzania ofert handlowych
- mile widziane doświadczenie w branży okien i drzwi będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz dowolną formę zatrudnienia
- możliwość elastycznych godziny pracy
- możliwość rozwoju zawodowego wraz z ciągłym rozwojem firmy
- uczestnictwo w szkoleniach, targach i imprezach branżowych
- dofinansowanie do kursów i szkoleń
- uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów
- praca w międzynarodowej firmie oraz środowisku
- praca w nowoczesnym biurze,
- liczne spotkania integracyjne
- kawa / herbata bez limitu
Podobne oferty pracy
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Dorado.pl sp. z o.o. /
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Unidevelopment S.A /
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...