Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Jasło, Własny bezpłatny parking, blisko przystanek autobusowy oraz PKP

Tworzymy innowacyjne rozwiązania informatyczne do sprzedaży materiałów budowlanych przez Internet. Nasze systemy od lat znajdują zastosowanie przy sprzedaży produktów wielu znanych marek budowlanych.

Sprawdź IT-y! https://youtu.be/wPCsblIJCVI #TSCfamily

W TSC zamieniamy najbardziej nietypowe procesy biznesowe w funkcjonalne i sprawdzone rozwiązania IT. Jako producent oprogramowania bierzemy czynny udział w transformacji cyfrowej branży budowlanej na rynkach europejskich.

Marzysz o pracy pełnej wyzwań w prestiżowym miejscu z ludźmi, którzy myślą podobnie i dbają o ciągły rozwój? Zmień swoje otoczenie i dołącz do TSC!

Twoje zadania, czyli czym będziesz się u nas zajmować:
  • obsługa klienta
  • sporządzanie kompleksowych ofert przy pomocy naszych dedykowanych programów na produkty
  • aktywne pozyskiwanie i obsługa Klientów z rynku niemieckiego w zakresie sprzedaży
  • doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów
  • przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków sprzedaży
  • realizacja sprzedaży i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • analiza rynku i konkurencji w celu poprawy efektywności sprzedaży
  • utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • współpraca z działami produkcyjnym, logistycznym oraz finansowym w celu zapewnienia właściwej realizacji zamówień Klientów
  • aktywne uczestniczenie w procesach szkoleniowych i podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych, w tym także w zakresie języka niemieckiego
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego (poziom B2)
  • praca stacjonarna w biurze Jasło lub Krośnie (woj. Podkarpackie)
  • wykształcenie kierunkowe lub językowe
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • samodzielność
  • posiadanie bardzo dobrych umiejętności sprzedażowych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego typu Excel/Google Sheets
  • chęć samokształcenia i zdobywania wiedzy
  • wysoka kultura osobista
  • rzetelność i chęć współpracy
  • umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • mile widziane doświadczenie w zakresie sporządzania ofert handlowych
  • mile widziane doświadczenie w branży okien i drzwi będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy w zamian? Znacznie więcej niż tylko pensję:
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz dowolną formę zatrudnienia
  • możliwość elastycznych godziny pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego wraz z ciągłym rozwojem firmy
  • uczestnictwo w szkoleniach, targach i imprezach branżowych
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów
  • praca w międzynarodowej firmie oraz środowisku
  • praca w nowoczesnym biurze,
  • liczne spotkania integracyjne
  • kawa / herbata bez limitu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista Obsługi Klienta

GRUPA PZU / małopolskie, Nowy Targ

Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Concentrix / lubelskie, Lublin

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz...

Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich danych przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy wewnętrznej...