Ogłoszenie numer: 9513208, z dnia 2025-03-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom.
- Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za pomocą systemu CRM, dbając o szczegóły każdej operacji.
- Diagnostyka problemów i podawanie jasnych rozwiązań, korzystając z różnych narzędzi.
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego ulepszania doświadczeń klientów – liczy się sprawne działanie w grupie i tworzenie "magii" obsługi.
- Pokazywanie entuzjazmu i ciepła w każdej rozmowie, aby każdy klient czuł się wyjątkowo traktowany.
Wymagania
- Chęć rozwoju w dziedzinie obsługi klienta.
- Pasja do IT i narzędzi technicznych będzie dodatkowym atutem.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne: znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej C1 oraz angielskiego na poziomie co najmniej B2.
- Skupienie na szczegółach i umiejętność szybkiego znajdowania rozwiązań.
- Gotowość do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych narzędzi i technologii.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Atrakcyjny pakiet benefitów: system benefitów MyBenefit, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie.
- Płatne szkolenia oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
- Zespołowe wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...