Ogłoszenie numer: 9889618, z dnia 2025-05-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
  • Realizacja wskaźników satysfakcji wyznaczonych przez managerów
  • Zrozumienie potrzeb klienta i udzielanie merytorycznego wsparcia

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (A2–B1)
  • Wysoka kultura osobista i empatia
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Motywacja do rozwoju i nauki

Oferujemy

  • Pełna praca zdalna z terenu Polski
  • Ścieżki awansu – 92% kadry managerskiej zaczynało od roli specjalisty
  • Pakiet socjalny: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowania: “wczasy pod gruszą”, okulary korekcyjne
  • Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
  • Programy prozdrowotne i dostęp do platform szkoleniowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta

InterKadra Sp. z o.o. / łódzkie, Łódź

Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i...

Konsultant ds. Sprzedaży

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Bielsko-Biała

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Konsultant ds. Sprzedaży

Klient portalu Praca.pl / dolnośląskie, Oława

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...