Ogłoszenie numer: 9475300, z dnia 2025-02-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Początek szkolenia: 17 marca.
  • Praca 5 dni w tygodniu, zmiany 8,5-godzinne (w tym godzina przerwy), harmonogram pracy: pon.-pt. 7:00-19:00, sob.-niedz. 9:00-18:00.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie z możliwością przejścia na model hybrydowy w zależności od wyników.
  • Pierwszy punkt kontaktu w kwestiach związanych z podróżami premium.
  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych oraz obsługa różnych form płatności.
  • Wsparcie dla klientów napotykających trudności podróżnicze.
  • Obsługa pasażerów przez rozmowy telefoniczne/chat.
  • Budowanie trwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Skłonność do pomagania, współpracy.
  • Entuzjazm, cierpliwość, otwartość.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i jasnej komunikacji.
  • Wysoka dbałość o detale i precyzja.
  • Wysoka organizacja pracy.
  • Dostępność do pracy stacjonarnej w Warszawie.

Oferujemy

  • Pracę w największych, renomowanych liniach lotniczych w Skandynawii – SAS.
  • Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
  • Bezpłatne, dwumiesięczne szkolenie z programem "learning by doing" i wsparciem trenera.
  • Środowisko pracy międzynarodowe i różnorodne, sprzyjające rozwojowi.
  • Inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
  • Praca w nowoczesnych biurach w centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Health Solution Advisor with Italian & English

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / świętokrzyskie,

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / opolskie,

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / małopolskie,

Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...