Ogłoszenie numer: 10148912, z dnia 2025-08-21
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi
- Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami
- Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta
- Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)
- Wysoka kultura osobista i umiejętność słuchania
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Zaangażowanie, samodzielność i chęć rozwoju
- Stabilne łącze internetowe (z możliwością połączenia przez kabel ethernet)
Oferujemy
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- Sprzęt niezbędny do pracy
- Szansę na rozwój zawodowy – 92% kadry managerskiej awansowało wewnętrznie
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do wypoczynku, zakupu okularów, programy zdrowotne
- Prezent świąteczny dla dzieci pracowników
- Dostęp do platform szkoleniowych i programów rozwojowych
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
Podobne oferty pracy
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji osobom starszym, niewidomym, niesłyszącym lub z innymi...
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania urządzeń elektronicznych w sposób przystępny Utrzymywanie profesjonalnej...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
Concentrix /
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by każdy dzień był sukcesem German speakera - poziom B2+/C1 Eksperta...