- Kontakt z klientami niemieckojęzycznymi przez czat, telefon i e-mail,
- Informowanie o zamówieniach, dostawach, zwrotach i reklamacjach,
- Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych dotyczących sprzętu,
- Doradztwo produktowe oraz sprzedaż dopasowana do potrzeb klienta,
- Aktywne promowanie produktów.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
- Komunikatywność i orientacja na klienta,
- Dobra organizacja pracy i samodzielność,
- Biegłość w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
- Znajomość systemów CRM.
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce,
- Podstawowe wynagrodzenie 7000 zł brutto,
- Premie za jakość pracy i sprzedaż (do 950 zł + za każde urządzenie),
- Pełne szkolenie produktowe i wsparcie na start,
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Customer Service advisor with Romanian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Pełnienie roli ambasadora marki, obsługa przychodzących i kontynuowanych zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, formularza internetowego lub czatu internetowego. Postępowanie zgodnie z ustalonymi procedurami w celu szybkiego i profesjonalnego zaspokajania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...