Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktowego dla kluczowych klientów potrzebujących wsparcia w zakresie podróży.
  • Doradztwo i wsparcie w zakresie rezerwacji lotów, korzystania z usług online, wyboru opcji płatności oraz korzystania z programów lojalnościowych.
  • Interwencja w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
  • Komunikacja z pasażerami, dostosowanie metody do potrzeb sytuacyjnych.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i zdolność do adaptacji.
  • Umiejętności komunikacyjne: słuchanie oraz jasne i pewne komunikowanie się.
  • Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wielozadaniowością.
Oferujemy:
  • Praca dla rozwijającej się linii lotniczej o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
  • Pakiet korzyści socjalnych, w tym prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe, wielokulturowe środowisko pracy.
  • Inwestycja w rozwój pracownika poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant telefoniczny z j. niemieckim

Carework Plus Sp. z o.o. / śląskie, Gliwice

Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja...

Customer Support Specialist with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...