- Pełnienie roli pierwszego punktu kontaktowego dla kluczowych klientów potrzebujących wsparcia w zakresie podróży.
- Doradztwo i wsparcie w zakresie rezerwacji lotów, korzystania z usług online, wyboru opcji płatności oraz korzystania z programów lojalnościowych.
- Interwencja w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
- Komunikacja z pasażerami, dostosowanie metody do potrzeb sytuacyjnych.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i zdolność do adaptacji.
- Umiejętności komunikacyjne: słuchanie oraz jasne i pewne komunikowanie się.
- Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wielozadaniowością.
- Praca dla rozwijającej się linii lotniczej o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
- Pakiet korzyści socjalnych, w tym prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Międzynarodowe, wielokulturowe środowisko pracy.
- Inwestycja w rozwój pracownika poprzez coaching i mentoring.
Podobne oferty pracy
Konsultant telefoniczny z j. niemieckim
Carework Plus Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja...
Customer Support Specialist with German
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...