Ogłoszenie numer: 10020043, z dnia 2025-07-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w języku niemieckim i angielskim (telefoniczna oraz mailowa)
- Odbieranie połączeń i realizacja celów jakościowych
- Przestrzeganie wewnętrznych procedur i standardów obsługi
- Efektywna organizacja codziennych obowiązków
- Dbanie o wysoką jakość kontaktu z klientem
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie C1
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office i swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym
- Motywacja do pracy, chęć nauki i rozwoju
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, dokładność
Oferujemy
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie – wybór należy do Ciebie
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00
- Wynagrodzenie podstawowe + premie
- Nowoczesne biuro w Warszawie i praca stacjonarna
- Prywatna opieka medyczna (Medicover)
- Karta Multisport i program zdrowego stylu życia
- Dofinansowanie do okularów i wypoczynku
- Program poleceń pracowniczych i bony okolicznościowe
- Szkolenia oraz rozwój w międzynarodowym środowisku
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Klient portalu Praca.pl /
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową Realizacja celów jakościowych i ilościowych Przestrzeganie procedur i standardów firmy Terminowe wykonywanie codziennych zadań Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta Bardzo dobra znajomość języka...