Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
- Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
- Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
- Znajomość systemów CRM
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w 100% zdalną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia branżowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
- Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Concentrix /
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (branża motoryzacyjna)
Concentrix /
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń Wymagania: Minimum roczne...
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
DEKRA Praca Sp. z o.o. /
Zadania: przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej rozliczenie płatności na kontach klientów...
Client Support Specialist with German
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław. With the capacity to support...