Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
- Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
- Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
- Znajomość systemów CRM
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w 100% zdalną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia branżowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
- Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
Podobne oferty pracy
L2 Support Service Specialist
Foundever /
Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis....
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...