Ogłoszenie numer: 10080406, z dnia 2025-07-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
  • Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
  • Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
  • Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.

Wymagania

  • Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
  • Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
  • Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
  • Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.

Oferujemy

  • Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
  • Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
  • Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
  • Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
  • Rozwój umiejętności przez szkolenia.
  • Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
  • Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k. / łódzkie, Skierniewice

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Customer Service Professional with German

Foundever / pomorskie, Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....