Ogłoszenie numer: 10080421, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
- Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży.
- Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interweniować w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży.
- Komunikować się z pasażerami za pomocą czatu lub rozmowy głosowej w celu szybkiego rozwiązania problemów.
- Tworzenie prawdziwych relacji z klientami.
Wymagania
- Biegła znajomość koreańskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i otwartość.
- Zdolności komunikacyjne: słuchanie, jasne i pewne komunikowanie się.
- Umiejętność organizacji pracy i wielozadaniowości.
- Dostępność do rozpoczęcia pracy od 21/07/2025.
Oferujemy
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach pracy w biurze.
- Zatrudnienie w znanej, międzynarodowej linii lotniczej.
- Pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
- Rozwój umiejętności przez szkolenia.
- Szybkie możliwości awansu i rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku niemieckojęzycznego....
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Lava Group S.C /
Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i wizualizacji dostosowanych do potrzeb klientów z rynku francuskojęzycznego....
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...