Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat.
  • Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod płatności lub korzystaniu z lojalnościowych korzyści.
  • Rozwiązywać problemy w przypadku zmian w planach podróży.
  • Wykorzystywać odpowiednie kanały komunikacji, by szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.
  • Pozostawić pozytywne wrażenie dzięki życzliwemu i pomocnemu zachowaniu.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka koreańskiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Pozytywne nastawienie i cierpliwość
  • Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
  • Praca hybrydowa po okresie wdrożenia 6-9 miesięcy
  • Możliwość pracy z renomowanymi liniami lotniczymi
  • Pakiet relokacyjny
  • Pakiet korzyści (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)
  • Bonusy za polecenie znajomych
  • Pełne szkolenie wstępne
  • Szybka ścieżka kariery w międzynarodowym środowisku
  • Codzienna współpraca z kolegami z różnych kultur
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim

Klient portalu Praca.pl / zachodniopomorskie, Szczecin

Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych...

Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...

Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Concentrix / śląskie, Katowice

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta...