MPP wspólnie tworzymy środowisko zaangażowanych ludzi, pracujących z pasją.  

Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii i nowoczesnego introligatorstwa, dostarczając nasze produkty i usługi w modelu e-commerce do klientów z całego świata. Dla naszych marek pracuje 10 dużych obszarów biznesowych w większości zlokalizowanych w Zaczerniu koło Rzeszowa. 

Dołącz do nas i podbijaj z nami rynki zagraniczne - Hiszpanię, USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Irlandię, Belgię, Holandię, Portugalię, Francję, Czechy, Słowację i Włochy.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
Pracując z nami, będziesz:
  • codziennie wykorzystywać język hiszpański,
  • tłumaczyć na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Facebooku, mailingi),
  • wykorzystywać Internet jako główne narzędzie pracy,
  • mieć realny wpływ na nasz wizerunek na rynku hiszpańskim,
  • rozmawiać z klientami z Hiszpanii,
  • stanowić pierwszą linię wsparcia dla klienta hiszpańskojęzycznego,
  • współpracować z klientami zamawiającymi nasze produkty – m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki,
  • wymieniać się mailami i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania,
  • współpracować z działem marketingu i rozwoju rynku.
Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednak to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1). Mile widziana jest także znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Dodatkowo cenimy umiejętności, takie jak:
  • swoboda w prowadzeniu rozmów w języku hiszpańskim,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność płynnego poruszania się w Internecie,
  • empatia i łatwość w budowaniu relacji,
  • wielozadaniowość i dobra podzielność uwagi,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie oferujemy:
  • realny wpływ na rozwój działu – to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
  • jasno określony zakres zadań,
  • fajny i zgrany zespół, wspierany przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze chętnie pomogą,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, abyś zawsze był na bieżąco,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki pracownicze,
  • pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku (w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa).

Podobne oferty pracy

Technical Product Advisor with Polish

Concentrix / śląskie, Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Technical Product Advisor with Italian

Concentrix / śląskie, Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics...

Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)

Foundever / pomorskie, Gdańsk

On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with the highest standards Striving to achieve customer satisfaction...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie z najwyższymi standardami realizacja wskaźników satysfakcji klienta wyznaczonych przez managerów aktywne rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie im wsparcia biegła znajomość języka niemieckiego (C1)...