Ogłoszenie numer: 9718009, z dnia 2025-04-19
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Rozpoczęcie szkolenia 12 maja.
- Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany (z godzinną przerwą), w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.
- Początkowo pełne zatrudnienie w biurze z możliwością przejścia na model hybrydowy (50%) po 6-9 miesiącach.
- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Wsparcie klientów w trakcie zakupów biletów lotniczych oraz zarządzanie płatnościami.
- Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne i czat.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Umiejętność współpracy, entuzjazm, cierpliwość oraz otwartość.
- Skuteczne i jasne komunikowanie się.
- Organizacja własnej pracy, dbałość o szczegóły.
Oferujemy
- Zatrudnienie w renomowanej linii lotniczej.
- Równość szans dla każdego, bez względu na wiek czy płeć.
- Płatne dwumiesięczne szkolenie z "nauką przez działanie" i wsparciem od dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i zróżnicowane środowisko pracy.
- Inwestycja w rozwój osobisty przez coaching i mentoring.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Concentrix /
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...
Customer Advisor with Finnish
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)
Klient portalu Praca.pl /
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie rozwiązań IT. Obsługa klientów z sektora małych i średnich...
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Concentrix /
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...