Ogłoszenie numer: 10062973, z dnia 2025-07-14
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem gruzińskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Codzienny kontakt z klientami przez czat, e-mail i telefon.
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów.
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka gruzińskiego (C1 lub native).
- Znajomość języka angielskiego (min. B2) lub polskiego (min. B2).
- Sprawna obsługa komputera i pakietu MS Office.
- Motywacja do pracy i pozytywne nastawienie.
- Doświadczenie w obsłudze projektów medycznych.
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
- Samodzielność i dobra organizacja pracy.
- Zdolność rozwiązywania problemów i dbałość o szczegóły.
- Umiejętności sprzedażowe i interpersonalne.
Oferujemy
- Pracę całkowicie zdalną z terenu całej Polski.
- Sprzęt potrzebny do pracy.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną (Medicover).
- Kartę Multisport i udział w programie zdrowego stylu życia Everbetter.
- Dofinansowanie do okularów i wakacji.
- Program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
- Szkolenia i możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. /
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...