- Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
- Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
- Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
- Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
- Praca z wieloma systemami z dokładnością.
- Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
- Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
- Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
- Szkolenia i programy rozwojowe.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
- Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Podobne oferty pracy
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Klient portalu Praca.pl /
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb...
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
SP EUROPE Sp. z o.о. /
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Foundever /
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów...