Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email.
  • Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych.
  • Przygotowywanie manulanych zwrotów i reagowanie na skargi związane z GDPR.
  • Utrzymywanie profesjonalnej, empatycznej i skoncentrowanej na rozwiązaniach jakości obsługi.
  • Praca z wieloma systemami z dokładnością.
Wymagania:
  • Biegłość w języku francuskim i angielskim (C1).
  • Umiejętności komunikacyjne i analityczne.
  • Cierpliwość, empatia i odporność emocjonalna.
  • Zdolność pisania na klawiaturze i obsługi komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie: 7344 PLN brutto miesięcznie.
  • Szkolenia i programy rozwojowe.
  • Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie życia.
  • Program poleceń pracowników; liczne eventy integracyjne.
  • Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb...

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

SP EUROPE Sp. z o.о. / mazowieckie, Pruszków

Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów...