Ogłoszenie numer: 10197020, z dnia 2025-09-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Zarządzanie i komunikacja z kluczowymi partnerami klienta,
- Wsparcie partnerów klienta w obszarze programów motywacyjnych przez e-mail,
- Rozwiązywanie zapytań i problemów partnerów dotyczących premii, płatności i wypłat,
- Rejestrowanie i wdrażanie nowych partnerów zgodnie z kryteriami klienta,
- Obsługa procesu płatności: przetwarzanie i uzgadnianie premii oraz roszczeń.
Wymagania
- Biegła znajomość języków angielskiego i francuskiego (B2),
- Zainteresowanie produktami i usługami high-tech, zdolność do szybkiej nauki,
- Umiejętności komputerowe na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym,
- Dobra znajomość matematyki, umiejętność logicznego myślenia,
- Precyzja i dokładność w pracy, dbałość o szczegóły,
- Profesjonalne pisanie wiadomości e-mail,
- Doświadczenie w pracy z terminami i wskaźnikami KPI,
- Umiejętności pracy zespołowej i interakcji z różnymi grupami interesariuszy,
- Doskonałe umiejętności zarządzania relacjami i obsługi klienta,
- Gotowość do pracy zdalnej.
Oferujemy
- Pracę w renomowanej, globalnej firmie o ugruntowanej pozycji,
- Motywujące, inspirujące środowisko pracy,
- Jasno określoną ścieżkę kariery i możliwości rozwoju zawodowego,
- Szeroki pakiet szkoleń i możliwości rozwojowe,
- Atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna LuxMed, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, benefity pracownicze.
Podobne oferty pracy
Customer advisor with Danish or Norwegian
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Specjalista ds. kluczowych klientów
"MARITEX" LESZEK ŁOSIN SPÓŁKA JAWNA /
Twój zakres obowiązków: aktywna sprzedaż, bieżące wsparcie klientów i doradztwo techniczne w zakresie prowadzonej oferty produktowej, prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków handlowych, zapewnienie wzrostu przychodów poprzez efektywną sprzedaż,...
Specjalista ds. sprzedaży B2B – branża techniczna
Klient portalu Praca.pl /
Aktywna sprzedaż produktów oraz doradztwo techniczne dla klientów biznesowych Negocjowanie warunków handlowych i finalizowanie kontraktów Poszukiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji Reprezentowanie firmy na targach branżowych i wydarzeniach...
Opiekun / Opiekunka Klienta Kluczowego
Benefit Systems S.A. /
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się min. 2 letnim doświadczeniem w obsłudze kluczowego klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz...