Ogłoszenie numer: 9987403, z dnia 2025-06-29
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca z międzynarodowymi klientami.
- Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych.
- Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją.
- Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji.
Wymagania
- Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum B1).
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i zaangażowanie w pracę.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Wdrożenie do pracy poprzez profesjonalny proces onboardingu.
- Pracę w inspirującym i ergonomicznie zaprojektowanym biurze.
- Możliwości rozwoju poprzez projekty i szkolenia.
- Atrakcyjne benefity (dofinansowanie do karty sportowej, kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna na preferencyjnych warunkach).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji...