Ogłoszenie numer: 9880498, z dnia 2025-05-30
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca z międzynarodowymi klientami.
- Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych.
- Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją.
- Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji.
Wymagania
- Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum B1).
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i zaangażowanie w pracę.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Wdrożenie do pracy poprzez profesjonalny proces onboardingu.
- Pracę w inspirującym i ergonomicznie zaprojektowanym biurze.
- Możliwości rozwoju poprzez projekty i szkolenia.
- Atrakcyjne benefity (dofinansowanie do karty sportowej, kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna na preferencyjnych warunkach).
Podobne oferty pracy
Technischer Kundenberater mit Deutsch
Concentrix /
Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Concentrix /
Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu Elecrolux w Katowicach! Nie musisz nic wciskać, nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby,...
Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych
Klient portalu Praca.pl /
Kompletowanie dokumentacji do zawierania i realizacji umów oraz aneksów Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów i monitorowanie postępów Rejestracja zawartych umów w systemach informatycznych Bieżąca współpraca z klientem w trakcie realizacji...
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Concentrix /
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie z profesjonalizmem i entuzjazmem. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...