Ogłoszenie numer: 9880498, z dnia 2025-05-30

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Stała współpraca z międzynarodowymi klientami.
  • Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych.
  • Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji.

Wymagania

  • Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum B1).
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i zaangażowanie w pracę.
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Wdrożenie do pracy poprzez profesjonalny proces onboardingu.
  • Pracę w inspirującym i ergonomicznie zaprojektowanym biurze.
  • Możliwości rozwoju poprzez projekty i szkolenia.
  • Atrakcyjne benefity (dofinansowanie do karty sportowej, kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna na preferencyjnych warunkach).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Technischer Kundenberater mit Deutsch

Concentrix / śląskie, Katowice

Stelle: Technischer Kundenberater mit Deutsch Branche: Elektronik (Electrolux) Startdatum: 7 Juli Vertrag: Arbeitsvertrag Vollzeit Arbeitsmodell: Büroarbeit Stellenübersicht Wir suchen eine/n deutschsprachige/n Kundenberater/in für die telefonische...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Concentrix / śląskie, Katowice

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu Elecrolux w Katowicach! Nie musisz nic wciskać, nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby,...

Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Kompletowanie dokumentacji do zawierania i realizacji umów oraz aneksów Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów i monitorowanie postępów Rejestracja zawartych umów w systemach informatycznych Bieżąca współpraca z klientem w trakcie realizacji...

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Concentrix / śląskie, Katowice

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail, reprezentowanie z profesjonalizmem i entuzjazmem. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...