Ogłoszenie numer: 10160009, z dnia 2025-08-28
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca z międzynarodowymi klientami.
- Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych.
- Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją.
- Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji.
Wymagania
- Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum B1).
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i zaangażowanie w pracę.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Wdrożenie do pracy poprzez profesjonalny proces onboardingu.
- Pracę w inspirującym i ergonomicznie zaprojektowanym biurze.
- Możliwości rozwoju poprzez projekty i szkolenia.
- Atrakcyjne benefity (dofinansowanie do karty sportowej, kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna na preferencyjnych warunkach).
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...