Ogłoszenie numer: 10063834, z dnia 2025-07-29
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Opis stanowiska
- Stała współpraca z międzynarodowymi klientami.
- Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych.
- Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją.
- Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji.
Wymagania
- Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum B1).
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysokie umiejętności interpersonalne i zaangażowanie w pracę.
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Wdrożenie do pracy poprzez profesjonalny proces onboardingu.
- Pracę w inspirującym i ergonomicznie zaprojektowanym biurze.
- Możliwości rozwoju poprzez projekty i szkolenia.
- Atrakcyjne benefity (dofinansowanie do karty sportowej, kursów językowych, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna na preferencyjnych warunkach).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Concentrix /
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service advisor with Hungarian
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...
Customer Service advisor with Czech
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...