Ogłoszenie numer: 9994879, z dnia 2025-07-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny
  • Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta
  • Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie
  • Aktualizacja danych w systemie CRM
  • Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego doświadczenia klienta

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)
  • Umiejętność sprawnego porozumiewania się – w mowie i piśmie
  • Dobra organizacja pracy i nastawienie na klienta
  • Znajomość pakietu MS Office (głównie Excel, Outlook)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Oferujemy

  • Stabilna forma zatrudnienia (umowa zlecenie na start, później umowa o pracę)
  • Premie kwartalne i program zniżek dla pracowników
  • Standardowe godziny pracy: 8:30–16:30 (piątek skrócony)
  • Imprezy integracyjne i wyjazdy zespołowe
  • Szansa na rozwój i realne awanse
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Customer Service Specialist with German and English

Foundever / mazowieckie, Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...