Ogłoszenie numer: 9663478, z dnia 2025-04-05

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Szkolenie od 22 kwietnia.

  • Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą).

  • Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej.

  • Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży.

  • Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod płatności.

  • Wsparcie klienta w trudnościach podróżniczych i obsługa za pośrednictwem różnych kanałów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka duńskiego i angielskiego.

  • Umiejętności interpersonalne: pomocność, entuzjazm, cierpliwość.

  • Skuteczna komunikacja i organizacja pracy.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.

  • Równouprawnienie i równa ocena dla wszystkich pracowników.

  • Inwestycja w rozwój przez coaching i mentoring.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Advisor with Spanish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa, Wola

Training starts on the 12th of May Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid...

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl / lubelskie, Lublin

Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń. Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu. Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1)....

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

Klient portalu Praca.pl / śląskie, Katowice

Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość angielskiego....